If you want to contribute, please contact @aytimothy on Discord. (Logins and registrations are disabled due to bot spam)

Difference between revisions of "Jhuk"

From Medarot S Wiki
Jump to: navigation, search
(Restored Old Revision #24347 by Damemon from 2020-12-27T06:09:49 | Manually triggered page update by aytimothy)
(Manually triggered page update by aytimothy)
Line 153: Line 153:
! colspan="3" style="text-align: center" | Ability
! colspan="3" style="text-align: center" | Ability
|-
|-
| colspan="3" | 脚部が未破壊であれば威力が1.5倍となる射撃攻撃。 使用後の冷却中は回避・防御不能。
| colspan="3" | Deals 1.5x normal damage if legs are still intact. Cannot dodge while cooling.
|-
|-
| Rank 1 || colspan="2" | 威力+なし
| Rank 1 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 2 || colspan="2" | 威力+100
| Rank 2 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 3 || colspan="2" | 威力+200
| Rank 3 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 4 || colspan="2" | 威力+300
| Rank 4 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 5 || colspan="2" | 威力+400&貫通
| Rank 5 || colspan="2" |  
|-
|-
! colspan="3" | Details
! colspan="3" | Details
|-
|-
| '''Ability Name''' || colspan="2" | Power Rifle (パワーライフル)
| '''Ability Name''' || colspan="2" | パワーライフル (パワーライフル)
|-
|-
| '''Type''' || colspan="2" | [[File:RangeIcon.png|20px]] Shooting
| '''Type''' || colspan="2" | [[File:RangeIcon.png|20px]] Shooting
Line 195: Line 195:
! colspan="3" style="text-align: center" | Ability
! colspan="3" style="text-align: center" | Ability
|-
|-
| colspan="3" | ???
| colspan="3" | 装備中の射撃パーツ数が相手より多ければ、射撃パーツの成功・威力がアップする。ただし、破壊されたパーツは個数に含まない。ランクが上がると成功・威力の上昇効果が上がる。
|-
|-
| Rank 1 || colspan="2" | ???
| Rank 1 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 2 || colspan="2" | ???
| Rank 2 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 3 || colspan="2" | ???
| Rank 3 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 4 || colspan="2" | ???
| Rank 4 || colspan="2" |  
|-
|-
| Rank 5 || colspan="2" | ???
| Rank 5 || colspan="2" |  
|-
|-
! colspan="3" | Details
! colspan="3" | Details
|-
|-
| '''Ability Name''' || colspan="2" | ??? (???)
| '''Ability Name''' || colspan="2" | バレットレイン (バレットレイン)
|-
|-
| '''Type''' || colspan="2" | [[File:BipedIcon.png|20px]] Biped
| '''Type''' || colspan="2" | [[File:BipedIcon.png|20px]] Biped

Revision as of 08:30, 6 April 2021


#47 Jhuk (ジュウーク) is a Medabot with the model number KBT12.


Gender
Male
Profile
中世の白騎士を想わせるグラントシロカブトがモチーフのメダロット。

少数精鋭の技術者が秘密裏に開発した機体で、従来どおりの高性能射撃に加え頭部には、チャージ系高火力銃器を採用。

中世の白騎士を想わせるグラントシロカブトがモチーフのメダロット。

少数精鋭の技術者が秘密裏に開発した機体で、従来どおりの高性能射撃に加え頭部には、チャージ系高火力銃器を採用。

Medachange?
No
Acquisition
Unobtainable

Medapart Stats

Head

Stat Level 1 Level 90
Berthold (ベルトルド)
装甲 (Armor) 410 3549
成功 (Success) 343 1014
威力 (Power) 363 1060
充填 (Heating) 294 613
冷却 (Cooldown) 313 639
回数 (Ammo) 4 4
HV 0
Ability
Deals bonus damage based on Medaforce Charge. Cannot evade during cooldown.
Rank 1 Bonus Damage: Charge x 1.0
Rank 2 Bonus Damage: Charge x 1.25
Rank 3 Bonus Damage: Charge x 1.5
Rank 4 Bonus Damage: Charge x 1.75
Rank 5 Bonus Damage: Charge x 2.0, Pierces and consumes 5% Medaforce Charge per use
Details
Ability Name Charge Blaster (チャージバスター)
Type RangeIcon.png Shooting


Left Arm

Stat Level 1 Level 90
Hiram Maxim (ハイラムマキシム)
装甲 (Armor) 320 3099
成功 (Success) 343 1012
威力 (Power) 499 1376
充填 (Heating) 411 769
冷却 (Cooldown) 186 469
HV 0
Ability
Fires three attacks. Deals 1.5x damage if legs are not broken. Cannot evade during cooldown.
Rank 1 No Bonus
Rank 2 Power +100
Rank 3 Power +200
Rank 4 Power +300
Rank 5 Power +400 & Critical Chance +20%
Details
Ability Name Mega Gatling (メガガトリング)
Type RangeIcon.png Shooting


Right Arm

Stat Level 1 Level 90
Ezekiel Baker (エゼキエルベイカ)
装甲 (Armor) 320 3099
成功 (Success) 411 1172
威力 (Power) 343 1014
充填 (Heating) 352 691
冷却 (Cooldown) 186 469
HV 0
Ability
Deals 1.5x normal damage if legs are still intact. Cannot dodge while cooling.
Rank 1
Rank 2
Rank 3
Rank 4
Rank 5
Details
Ability Name パワーライフル (パワーライフル)
Type RangeIcon.png Shooting


Leg

Stat Level 1 Level 90
Extractor (エキストラクター)
HVリミット (HV Limit) 1
装甲 (Armor) 390 3449
回避 (Anti-melee) 303 739
格耐 (Status-proof) 343 833
射耐 (Anti-ranged) 620 1479
尭冷 (Base Speed) 246 549
Ability
装備中の射撃パーツ数が相手より多ければ、射撃パーツの成功・威力がアップする。ただし、破壊されたパーツは個数に含まない。ランクが上がると成功・威力の上昇効果が上がる。
Rank 1
Rank 2
Rank 3
Rank 4
Rank 5
Details
Ability Name バレットレイン (バレットレイン)
Type BipedIcon.png Biped




Page generated by script. English may be scruffy as this is reliant on automatic translation. Manual English translations to come.